Balázs-napi torta

Péntek este, Balázs nap, ez pont elég ok egy villámgyors tortára.
Mosogatással együtt is 60 percen belül kész a fenséges desszertünk.
A piskóta légiesen könnyű lett, a krém habos, málnás, túrós, savanykás, pille könnyű... egy baj van vele: eteti magát.
Pici torta alapot sütöttem, jó kakaósat, hogy a színek még jobban harmonizáljanak: a mély barna és az élénk rózsa....

Piskóta:

  • 4 tojás
  • 4 ek cukor
  • 2 ek doves farm önkelesztő liszt
  • 2 ek kakaó

A tojásokat jó habosra keverem a cukorral, közben előmelegítem a sütőt 180 fokra. Belekeverem óvatosan a lisztes kakaót. 40 perc alatt készre sül.
Közben elkészítem a krémet és mosogatok.
Krém:

  • 200 ml tejszín + 1 ek porcukor kemény habbá verve
  • 250 g mascarpone + 4 ek porcukor habosra keverve
  • A mascarponéhoz keverek 250 g túrót.

Egy csomag fagyasztott málnából pár szemet kiválogattam a tetejére, a többit turmixoltam és a túrós krémhez kevertem. Mesés színe volt itt.
Ehhez kevertem a felvert tejszínt.
A piskótát 3 részre vágtam és megtöltöttem a krémmel.
Nagyon egyszerű, gyors és mesés.


Megjegyzések