Puzzle keksz

Tejmentes, tojásmentes és gluténmentes

Suhajda Anita receptje:

"Még Karácsony előtt a Dr.Oetker kisfüzetben találtam egy nagyon jó pofa kekszet, ahogy lányaim meglátták, megkaptam a parancsot: ilyet sütni kell! Akkor olyan jól sikerült, hogy nyomban elfogytak, ma is párat eldugdostam, hogy fotózni tudjam őket.

A leírt receptet egyáltalán nem követtem 😂 ránéztem, és tudtam miből fogom sütni, a jó kis linzer receptemből 😋 Mellé pedig összedobtam egy egyszerű kakaós kekszet. 😊
Ez a liszt már tartalmazza a sütőport, ezért ehhez nem is kellett külön, nagyon szépen egybesültek a darabkák 😁
Azért az eredeti receptet is befotóztam, hátha vki kedvet kap hozzá átvariálni. 😊

Recept:

Mandulás linzer


230 gramm Doves Farm Önkelesztő lisztkeverék
65 gramm kukorica liszt
100 gramm porcukor
200 gramm lágy Liga margarin
1 csomag vaníliás cukor
1 teáskanál psyllium
25 gramm darált mandula

Kakaós keksz


230 gramm Doves Farm Önkelesztő lisztkeverék
70 gramm kukorica liszt
100 gramm porcukor
205 gramm lágy Liga margarin
1 csomag vaníliás cukor
1 teáskanál psyllium

Mindkét tésztánál így járok el külön külön:
Az összetevőket elmorzsolom, majd gombóccá gyúrom. Lefóliázom, és a hűtőben pihentetem néhány órát. A ragacsos massza nagyon szépen összeáll, rizslisztes nyújtólapon kinyújtom és kiszaggatom. Nagyon jól kezelhető tészta. Sütőpapíros tepsibe teszem és kb 10 percig sütöm 180 fokon."




Megjegyzések