Diós gyümölcskenyér

Tejmentes és gluténmentes


Suhajda Anita receptje:

"Hozzávalók:
- 4 tojás
-150 gramm Liga margarin
-120 gramm porcukor
-160 gramm Doves Farm Önkelesztő lisztkeverék
fél tasak sütőpor (elvileg ehhez a liszthez nem kell, de biztosra mentem, nagyon tele tömködtem minden földi jóval 😋)
-5 evőkanál dió (sütőben pirított, majd összeaprított, voltak benne kisebbek, nagyobbak és porított is)
-Kb 360 gramm aszalt sárgabarack, szilva, füge felaprítva, mazsola, kandírozott cseresznye, citrom, narancs.

Először kimértem a lisztet, sütőport és az aszalványokat, majd összekevertem. Felvertem a
tojásfehérjét, kihabosítottam a vajat a porcukorral. A vajas masszához hozzáadtam a 4 tojás sárgáját, majd beleforgattam a tojásfehérjét. A formát kibéleltem sütőpapírral, majd elegyengettem benne a tésztát és 180 fokon kb. 45 perc alatt sült meg.
Kivétel után kicsit hagytam a formában, majd rácsra tettem hűlni.
Lehet porcukorral bevonni, akár csokival, nekünk így jön be 😊😊"


Megjegyzések