Málnás citromkrémes torta

A következő receptet változtatás nélkül közöljük!:)
Köszönet Suhajda Anitának érte!

"Tejmentes és gluténmentes
Hozzávalók (szoba hőmérsékletűek) :
250 gramm Liga
4 tojás 
200 g cukor
250 g Doves farm white bread liszt (nem a süteményliszt!!) 
1 csipet só
1 kávés kanál szódabikarbóna

Tojásokat szétválasztom, miután a fehérjéket egy csipet sóval kemény habbá vertem, hozzáadom a cukor felét. Margarint elkeverem a tojás sárgákkal, majd a cukor másik felével (van, hogy ilyenkor adok hozzá egy pici rumot és egy kis vaníliás cukrot, de elhagyható. Én itt épp reszelt citromhéjat adtam hozzá).
A krémhez hozzáadom előbb a fehérje hab egyik felét, majd a liszt felét, a hab másik felét és a lisztet is. Ezt mind óvatosan kanállal keverem össze.
Kikent és lisztezett tepsibe öntöm és 180 fokon kb 40-50 percig sütöm. (itt 2 db 18 centis formában sütöttem kb 25-30 percig)
Málna krém: fagyasztott málnát összeturmixoltam és adtam hozzá némi elkészített vanília pudingot, cukrot és zselatint, még jó kenhető krém maradjon.
Citromos krém: 1 tasak vaníliás pudingot 3 deci növényi tejben megfőztem, amikor kihűlt, akkor kb 2 dcl felvert Meggle decor tejszínhabbal lazítottam, majd egy kis facsart citrom levet is tettem bele. Kellemesen citromos,kissé édes de nem túl tolakodó, állagra isteni.
Tovább fogom fejleszteni :)"

Megjegyzések